FITNESS

AKTUALNE PROMOCJE

OPIS ZAJĘĆ

 

ZAJĘCIA DOSTĘPNE W KARNETACH:  FITNESS OPEN, 5, 10

FIT BODY / POWER CROSS / FITBALL / BRZUCH&TRX
BRZUCH&POŚLADKI  / ABS&POŚLADKI
JOGALATES / STEP  /
 HIIT

JOGALATES

to połączenie jogi oraz pilatesu. Joga jest znana z pozytywnego wpływu na siłę, gibkość oraz umysł. Natomiast pilates ma za zadanie wzmocnić głębokie mięśnie w okolicach brzucha, stabilizujące kręgosłup. Obydwa rodzaje ćwiczeń kładą duży nacisk na świadomą pracę z ciałem, odpowiednią postawę czy właściwe oddychanie. Warto spróbować czy takie połącznie przypadnie Wam do gustu. 

Wtorek – godz. 18.00

Czwartek – godz. 18.00

Trener: Jara Teranovaya

BRZUCH & TRX

Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Piątek – godz.18.00

Trener: Aleksander Teranovy
STEP wzmacniający

STEP

Jak wiecie stepy do ćwiczeń mają bardzo dobry wpływ na pracę mięśni i redukcję masy ciała. Trening step pozwala spalić nawet do 600 kcal. Wchodzenie i schodzenie ze stepu doskonale kształtuje i modeluje dolne partie ciała – nogi i pośladki.
Dzięki ćwiczeniom ciało staje się jędrne, sprężyste i bardziej elastyczne. Poza tym zwiększa się wydolność krążeniowo – oddechowa organizmu, poprawia kondycję i koordynację ruchową, wzmocnieniu ulegają mięśnie i kości.
 

Wtorek, Piątek- godz. 19.00

Trener: Aleksander Teranovy

HITT TRENING -500 kal/godz.

>>Czym właściwie jest trening HIIT? – Jest to program ćwiczeń, który polega na pracy interwałowej, czyli przeplataniu wysokiej wydajności fizycznej i krótkiego odpoczynku.
>>Dla kogo przewidziany jest trening HIIT i jakie daje efekty? – Trening HIIT jest dla każdego, kto lubi mocny wycisk i spalanie wielu kalorii.
>>Głównym celem takiego treningu jest szybkie oraz efektywne spalenie tkanki tłuszczowej oraz znaczne poprawienie swojej kondycji i wydolności organizmu ( dodatkowym atutem jest prostota wykonania ćwiczeń! )
>> Ciekawostką jest fakt, że ten specjalny system został opracowany specjalnie dla zawodowych sportowców, którzy bardzo intensywnie przygotowywali się do nadchodzących zawodów!
P.S. Naszą wersję treningu HIIT uzupełniliśmy o 15 min rozciągania na koniec zajęć.

 

Czwartek – godz. 19.00

Trenerzy: Aleksander Teranovy

ELASTYCZNE CIAŁO

ELASTYCZNE CIAŁO to nowe zajęcia, podczas których poprawimy swoją gibkość i nie tylko…
>>Co dają nam TRENINGI ROZCIĄGAJĄCE ? Elastyczne mięśnie lepiej absorbują obciążenia i odciążają stawy a co za tym idzie pozwalają nam: 
  • 1. Poprawić zakres ruchu 
  • 2. Zmniejszyć napięcie mięśni 
  • 3. Zwiększyć czucie głębokie 
  • 4. Redukują ryzyko uszkodzenia mięśni i tkanek miękkich

Trener: Ryszard Matuszczyk

*Zajęcia zawieszone do odwołania

FITBALL

Zajęcia na dużych piłkach dla każdego! Piłka szwajcarska używana również w rehabilitacji, ma szerokie zastosowanie w klubie fitness. Zajęcia Fitball to trening całego ciała, w tym również mięśni głębokich, stabilizujących kręgosłup i odpowiedzialnych za prawidłową postawę. Odciąża stawy i przywraca ich prawidłową ruchomość. Wzmacnia, uelastycznia i odżywia układ mięśniowo – powięziowy a jednocześnie odpręża i relaksuje trenujących.

Piątek – godz.19.00

Trener: Jara Teranovaya

BRZUCH & STRETCH

Zajęcia podzielone na 2 części. Pierwsza część to wzmacnianie mięśni core na bazie prostych ćwiczeń, które powtarzane systematycznie rozwiną nie tylko mięśnie brzucha ale również wzmocnią kręgosłup i nauczą prawidłowej postawy. Część druga to rozciąganie całego ciała idealne do relaksacji po długim dniu. Zajęcia dla każdego, są też doskonałym uzupełnieniem innych treningów. 

FULL BODY WORKOUT

Połączenie ćwiczeń angażujących wszystkie partie mięśniowe, pozwala spalić nadmiar tkanki tłuszczowej, rozbudować mięśnie oraz poprawić wytrzymałość.
Full Body Workout oznacza trening wszystkich partii mięśniowych. Niektórzy mogą znaleźć w tej formie aktywności na tyle dużo zalet, że zdecydują się ćwiczyć w ten sposób kilka razy w tygodniu, skupiając się na ogólnym rozwoju całego ciała. Inni z kolei potraktują FBW jako rodzaj ćwiczeń uzupełniających swój zasadniczy plan rozwoju sportowego.

POWER CROSS

Stanowi połączenie ćwiczeń redukujących tkankę tłuszczową z ćwiczeniami wzmacniającymi, taka kombinacja sprawia, że trening daje doskonałe efekty: zwiększa siłę, poprawia wytrzymałość i wysmukla sylwetkę. Trening polega na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim minimalizując przerwy między ćwiczeniami. Po wykonaniu całego obwodu złożonego z kilku ćwiczeń robimy przerwę na odpoczynek i zaczynamy kolejny serię od początku.

POŚLADKI & BRZUCH

Zajęcia kształtujące silne, jędrne pośladki i smukłą talię. Zajęcia o średniej intensywności, wzmacniające dolne partie ciała dla osób początkujących i zaawansowanych. Dobór ćwiczeń i obciążeń zapewnia  satysfakcjonujące efekty przy regularnych treningach.

TRENING FUNKCJONALNY

„Trening polegający na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Składa się z ćwiczeń podobnych do porannego wstawania z łóżka, sięgania po coś, podnoszenia i unoszenia przedmiotów, chodzenia po schodach – czyli najczęściej wykonywanych przez nas ruchów w ciągu dnia.
 
Celem treningu jest ogólne wzmocnienie mięśni bez nadmiernego budowania masy mięśniowej.”
Intensywność dopasowana do potrzeb grupy

TRENERZY

Aleksander
Teranovy

Trener

TRENER PERSONALNY

INSTRUKTOR FITNESS    TRX, POWER CROSS

  TRENER NIPPON KEMPO

 

Jara Ternovaya

TRENER

TRENER PERSONALNY

INSTRUKTOR FITNESS KINEZYTERAPII

INSTRUKTOR PILATES

SALA FITNESS

Dysponujemy salą fitness o powierzchni prawie 70m 2 z wbudowaną ścianą z luster, wyposażoną w bardzo wydajny system wentylacji oraz przystosowaną i wyposażoną do wszelkich zajęć takich jak treningi fitness, TRX, CROSSFIT, BOXMASTER, ABS, EXPRESS ABS , FITLADY, TABATA, ZDROWY KRĘGOSŁUP, BPU, SLIM BODY, STRETCH&MOBILITY,FBW,STEP,TBC,POWER PUMP i wiele innych.

W cenie karnetu/wejścia SIŁOWNIA/FITNESS można będzie uczestniczyć wzajęciach fitness prowadzonych przez naszych trenerów personalnych (z wyjątkiem pole dance, które jest osobno płatne). W cenie karnetów/wejścia SIŁOWNIA/FITNESS zawarty jest wstęp do sauny* i groty solnej*.

Z zasady nie ograniczamy czasu przebywania w saunie i grocie solnej
Jednakże w przypadku dużego ruchu z powodu ograniczonej ilości miejsc w tych strefach  bedziemy prosili o nie przekraczanie w saunie i grocie solnej czasu pół godziny co powinno w zupełności wystarczyć do cieszenia się w pełni tymi atrakcjami.
Zastrzegamy, że w takim przypadku obsługa na podstawie monitoringu bedzie zobowiazana do poproszenia najdłużej przebywających o opuszczenie poszczególnych stref aby zrobić miejsce innym.

JAK DOJECHAĆ

ADRES

Squash Centrum
ul. Topolowa 6a
42 – 450 Łazy

KONTAKT

tel. +48 789 261 421
mail poczta@squashcentrum.pl

GODZINY OTWARCIA

PON / PT – 10:00 – 22:00
SO / ND – 10:00 – 20:00

SPOŁECZNOŚĆ